Thursday, December 22, 2022

Ierarhizarea în ziua de azi

La ora actuală, ierarhizarea joacă un rol cu totul special, ea luând locul reclamelor stupide pe care le prezintă televiziunile. Portalurile care oferă servicii și produse, au diferinte modalități de cuantificare a calității sau a gradului de satisfacție al clienților. Clienții scriu comentarii, dau note și în final, portalul face o ierarhizare a serviciilor și produselor. Există portaluri care centralizează opiniile clienților și în final acolo se găsesc clasificări ale unor munțimi. Orice client, acum, înainte de a achiziționa un produs sau serviciu, intră pe Internet, caută informații și găsește portaluri cu informații complete legate de produsul sau serviciul respectiv. Unii clienți acordă steluțe, alții acordă note de la 1 la 10, alții acordă note de la 0 la 5. Probabil,  cu timpul se vor omogeniza criteriile de acordare a notelor pentru a marca gradul de satisfacție al clienților față de serviciul sau produsul achiziționat.
În ziua de azi găsim portaluri cu clasificări ale cântecelor după numărul de accesări,
În ziua de azi găsim portaluri cu clasificări ale restaurantelor în funcție de aprecierile pozitive.
În ziua de azi găsim portaluri cu clasificări ale liceelor după numărul celor care promovează bacul.
În ziua de azi găsim portaluri cu clasificări ale liceelor după numărul admișilor la facultate.
În ziua de azi găsim portaluri cu clasificări ale liceelor după numărul de olimpici internaționali.
În ziua de azi găsim portaluri cu clasificări ale  echipelor de fotbal după golurilor marcate.
În ziua de azi găsim portaluri cu clasificări ale liceelor după ultima medie de la admitere.
Fiecare dintre noi trebuie să-și definească propriile criterii și atunci când alege un produs sau un serviciu, este obligatoriu să se informeze. Când dorim să facem un concediu, una este să alegem un hotel cu nota 6 pe Booking și alta este să alegem un hotel cu 9,2 tot pe Booking. Noi suntem cei care corelăm calitatea dată de notă, cu prețul cerut și luăm decizia în cunoștință de cauză. marele avantaj este legat de faptul că există comentariile celor care au folosit serviciile oferite de portal și este clar că citind acele comentarii, luăm decizia în cunoștință de cauză.


(22 decembrie 2022)

No comments:

Post a Comment