Friday, December 23, 2022

Cinci cupluri au zis azi: DA

Am urmărit azi 23 decembrie 2022 pe Antena 1 emisiunea MIREASA și am văzut cum cele cinci cupluri au spus DA. Eu am văzut în timp cele cinci cupluri și le-am dat și notele după cum urmează:
- cuplul nr. 1: MUNTEANU COSMIN - nota 8(opt) și GHEORGHE Miruna - nota 2(doi),
- cuplul nr. 2: UNGUREANU Alexandru - nota 9(nouă) și PREDA Raluca - nota 9(nouă),
- cuplul nr. 3: NIȚĂ Paul - nota 9(nouă) și TOBĂ Roxana - nota 10(zece),
- cuplul nr. 4: HARLE Valentin - nota 8(opt) și PIȚIGOI Gabriela - nota 7(șapte),
- cuplul nr. 5: STAVĂR Viorel - nota 8(opt) și IUGA Gabriela - nota 9(nouă).
Rezultatul votului a fost următorul:
Cuplul STAVĂR Viorel  și IUGA Gabriela a obținut 2,72% voturi și a ocupat locul al V-lea.
Cuplul NIȚĂ Paul  și TOBĂ Roxana  a obținut 8,19% voturi și a ocupat locul al IV-lea.
Cuplul UNGUREANU Alexandru  și PREDA Raluca a obținut 20,21% voturi și a ocupat locul al III-lea.
Cuplul HARLE Valentin și PIȚIGOI Gabriela a obținut 33,02% voturi și a ocupat locul al II-lea.
Cuplul MUNTEANU Cosmin și GHEORGHE Miruna a obținut 35,82% voturi și a ocupat locul  I.
Eu credeam că după toate cele întâmplate, deloc pozitive și după modul de a reacționa al concurentei Miruna, nu va fi votată drept câștigătoare va lua cei 40.000 de euro, ci Roxana și Paul. M-am înșelat, deși trebuia să-mi dau seama că grupul țintă care a votat-o mamă a săptămânii de mai multe ori pe Adriana, este și cel care o aprecia pe Miruna care are cam același profil cu mama săptămânii, ceea ce automat ducea cuplul MUNTEANU COSMIN și GHEORGHE Miruna spre victorie. Să le dea Dumnezeu sănătate și lui Miruna mai multă înțelepciune!

(23 decembrie 2022)

No comments:

Post a Comment