Monday, December 26, 2022

1.000 de oameni care m-au impresionat

Dacă am scris despre 1.000 de oameni care m-au dezamăgit, este momentul să scriu și despre 1.000 de oameni care m-au impresionat. Dacă pentru cei care m-au dezamăgit lucrurile au fost destul de dificile pentru că a trebuit să mă documentez fără nicio plăcere, acum când scriu despre 1.000 de oameni care m-au impresionat, o fac cu mare plăcere. Mai mult, cei 1.000 de oameni care m-au dezamăgit sunt oameni care trăiesc, pentru că eu am principiul că despre morți numai de bine și de aceea cei trecuți în lumea drepților care m-au dezamăgit, nu au intrat în lista celor 1.000 căci nu era cinstit din moment ce ei nu au cum să se apere de acolo din stele unde se află.
Șirul de articole cu această temă va demara de 01 ianuarie 2023. Până atunci:
- definesc criteriile de selecție,
- stabilesc șablonul de prezentare,
- estimez nivelul de complexitate,
- selectez materialele utilizate,
- verific modul de abordare.
Sunt sigur că aici vor apare persoanele pentru care eu am un respect cu totul special, oameni care s-au remarcat din punctul meu de vedere prin lucruri care m-au impresionat și cred că au impresionat și pe alții, căci am și eu un nivel de exigență foarte ridicat și nu mă impresionează pe mine fleacuri sau lucruri fără valoare, din moment de am zis că scriu doar despre o mie de persoane care m-au impresionat și la 76 de ani, am întâlnit foarte mulți oameni care nu m-au dezamăgit, dar nici nu m-au impresionat cumva. Unii dintre cei despre care voi scrie nu mai sunt printre noi, dar ei m-au impresionat, mi-au fost modele și lumea trebuie să știe despre ei, așa cum i-am cunoscut, cum am discutat cu ei, cum am dat mâna cu ei, cum am interacționat cu ei la muncă, dar și cu alte ocazii. Scriu în cunoștință de cauză, nu din auzite sau din citite, căci pentru a fi impresionat de ceva, acel ceva trebuia să fie concret, solid și valoros.

(26 decembrie 2022)

No comments:

Post a Comment