Thursday, December 22, 2022

Cum și-a anulat CĂRTĂRESCU opera?

La un interviu de lansare a cărții la târgul GAUDEAMUS, Mircea CĂRTĂRESCU a zis ceva de forma:
- Eu însuți.
Mie mi s-a părut ceva nepotrivit și nu credeam să facă valuri această exprimare nefericită.
În autobuzul 133 niște doamne au vorbit de unul CĂRTĂRESCU și de eu însuți.
Într-un mall, niște tipi bășcălioși ironizau pe CĂRTĂRESCU despre eu însuți al lui.
La sală unde mă antrenez, un personal trainer și o elevă a lui tot despre eu însuți al lui CĂRTĂRESCU vorbeau. Până atnci nu auzisem despre CĂRTĂRESCU vorbindu-se decât prin librării, pe la televizor sau am citit articole din presa de literatură despre el.
Mi-am adus aminte de că Ranetti ROMAN a spus despre volumul Momente și schițe al lui Ion Luca CARAGIALE, nu momente, ci monumente, maestre și dacă se știe ceva de Ranetti ROMAN se știe această remarcă, nu ceea ce a scris el. Remarca i-a anulat opera lui Ranetti ROMAN. Așa și în cazul lui Mircea CĂRTĂRESCU, chestia cu eu însuți, i-a anulat opera. Păcat că nu se dă premiul NOBEL pentru o singură propoziție...

(22 decembrie 2022)

No comments:

Post a Comment