Friday, April 14, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Constantin NICULAE

Constantin NICULAE este unul dintre studenții de la Secția de Informatică Economică de la facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică pe care i-am cunoscut mai întâi ca excelenți programatori în limbajele C/C++ și cu care mai apoi am început să derulăm activități de cercetare științifică. La mine, un aspect deosebit de important este acela că studentul trebuie să asculte ceea ce i se spune, să înțeleagă ceea ce i s-a spus, să treacă la acțiune și după aceea să facă dovada că a realizat exact ceea ce i s-a cerut. 
Începând o colaborare cu studentul Constantin NICULAE mi-am dat seama că am în față un om matur, care știe ce vrea din punct de vedere profesional, care este eficient și care realizează activități specifice unui ciclu de cercetare științifică, exact așa cum trebuie astfel încât să se obțină rezultate noi, originale, dar mai ales valoroase.
După ce am lucrat la niște materiale, mi-am dat seama că este momentul să trecem la un alt nivel, drept care am proiectat un articol. Am discutat cu studentul Constantin NICULAE, cu mai tânărul meu coleg Paul POCATILU și am schițat un articol despre metricile de coeziune. Am stabilit fiecare dintre noi ce are de făcut. M-a impresionat că studentul Constantin NICULAE s-a integrat rapid în echipă și că am realizat acel articol, care a și fost publicat într-o revistă ce a devenit câțiva ani mai târziu revistă ISI.
Ion IVAN, Constantin NICULAE, Paul POCATILU – Metrici pentru evaluarea coeziunii software orientat obiect, Studii și Cercetări de Calcul Economic și Cibernetică Economică, vol. 37, nr. 3, 2003, pg. 5 – 14
Am certitudinea că acum după aproape 20 de ani de la terminarea facultății, Constantin NICULAE este un specialist cu experiență și cu rezultate valoroase și că ceea ce a dovedit în vremurile în care era student, a fost continuat și amplificat pe un alt nivel, așa cum este și normal, în evoluția oricăruia dintre noi.


(14 aprilie 2023)

No comments:

Post a Comment