Tuesday, April 18, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: PINTILIE Elena

 În anul universitar 2011 - 2012 am avut la Masterul de Securitate informatică un curs de Managementul calității software. La fel ca și la alte discipline de care m-am ocupat de-a lungul anilor, am căutat ca studenții să soluționeze probleme în timpul semestrului, pentru a se ajunge la aprofundarea chestiunilor și la ritmicitatea acumulării de cunoștințe. Eu nu am conceput ca în facultate studentul să promoveze examenul numai cu ceea ce învață strict în sesiune. În opinia mea, studentul trebuie să lucreze și în timpul semestrului.

Am propus teme de soluționat ale căror soluții să le primesc pe e-mail la termene impuse și elaborarea unui proiect cu multe elemente din activitatea concretă desfășurată de studenți la locurile lor de muncă.
Numai o parte dintre studenți au rezolvat toate  problemele în termenele stabilite și de aceea țin să remarc faptul că printre ei se află și studenta PINTILIE Elena.


(18 aprilie 2023)



No comments:

Post a Comment