Sunday, April 30, 2023

Profesorii din facultate de pe vremea mea

Trebuie să spun din start că am avut privilegiul să am profesori absolut remarcabili în studenția mea și mă apucă mila să văd ce profesori au studenții din ziua de azi.
Profesorii de pe vremea mea, erau personalități adevărate.
Profesorii de pe vremea mea, aveau un nivel de cultură remarcabil.
Profesorii de pe vremea mea, știau carte cu adevărat.
Profesorii de pe vremea mea, erau rezultatul unei selecții de valori autentice.
Profesorii de pe vremea mea, se remarcaseră prin rezultate concrete de excepție.
Profesorii de pe vremea mea, reprezentau avangarda în știință.
Profesorii de pe vremea mea, erau respectați pentru că meritau respectul.
Profesorii de pe vremea mea, au servit pentru mine ca modele autentice.
Profesorul Edmond NICOLAU era magnific.
Profesorul Dragoș VAIDA era monumental.
Profesorul Nicolae RACOVEANU era  absolutul.
Profesorul Constantin DINESCU era reperul.
Profesorul Alexandru POPOVICI era exemplul.
Profesorul Ludwig GRÜNBERG era totul.
Profesorul Ludovic TÕVISSI era un zeu.
În carnetul meu de note se află autografele unor mari personalități, căci dacă mă laud cu ceva în această viață, mă laud că eu ca student am avut cu adevărat profesori de mare valoare, de la care am avut ce învăța, pentru că ei aveau ce să mă învețe. dacă lucrurile au stat așa, totul se datorează lui Manea MĂNESCU, omul care a creat facultatea de Calcul Economic și Cibernetică Economică, omul care a selectat tot ceea ce era cel mai bun în domeniu, pentru a fi adus să predea studenților noii facultăți, ceea ce explică nivelul cu totul special al acestei facultăți până la nefasta zi de 29 iunie 1977, când s-a produs cataclismul care avea să demoleze o construcție de-a dreptul genială.




(30 aprilie 2023)

No comments:

Post a Comment