Tuesday, April 18, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Ioan NICOLAESCU

Pe inginerul Ioan NICOLAESCU l-am cunoscut de pe vremea când urma cursurile Secției de Informatică Economică de la Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, facultate pe care a terminat-o în anul 1992. Eu am condus lucrarea lui de licență pe o temă de evaluare, iar un membru al comisiei de licență a fost siderat când noi am susținut că la un moment dat un tractor se evaluează și la o sumă modică. Respectivul nu făcea diferența dintre costul contabil al unui mijloc fix și valoarea care rezultă în provesul de evaluare a respectivului mijloc fix, care ține seama de numeroși factori, ceea ce schimbă radical perspectiva de a vedea un mijloc fix.
Am fost la ședința publică de susținere a tezei de doctorat din 1997 la Academia Tehnică Militară a lui Ioan NICOLAESCU și m-am bucurat să văd că un om deosebit de valoros, care muncește cu multă perseverență a obținut la vârsta de 37 de ani titlul de doctor inginer.
În intervalul 1995 - 1997, Ioan NICOLAESCU a fost lector universitar.
În intervalul 1997 - 2001, Ioan NICOLAESCU a fost conferențiar universitar.
Din anul 2001, Ioan NICOLAESCU este profesor universitar, la vârsta de 41 de ani.
La adresa https://scholar.google.ro/citations?user=AyLk8VwAAAAJ&hl=ro se află citările lucrărilor elaborate de Ioan NICOLAESCU fie în colaborare, fie în calitate de singur autor.
Pe mine m-a impresionat Ioan NICOLAESCU prin calitățile lui deosebite precum: putere de muncă, nivel de aprofundare a problemelor, grad de înțelegere a lucrurilor, capacitatea de a face conexiuni între concepte și dorința de a se perfecționa continuu, pentru a fi în stare să ofere cele mai bune soluții problemelor tehnice cu care se confruntă în procesul de cercetare științifică. El ave vorba clară și așezată, iar tonul folosit tot timpul permite dezvoltarea unui dialog pe temele din domeniile sale de interes.




(18 aprilie 2023)

No comments:

Post a Comment