Wednesday, April 19, 2023

MARIA nu și-a depășit condiția

Concurenta MARIA din sezonul al VII-lea de la showul Tv MIREASA de pe Antena 1, este un personaj interesant. Credeam că este cine dorește să arate că este, dar prin ceea ce a făcut, MARIA nu și-a depășit condiția. Eu mă iau pe mine. Toată viața am căutat să-mi depășesc condiția. Părinții mei munceau de dimineața până seara să avem noi copiii lor ce mânca și ce îmbrăca. Noi nu am avut în casă o bibliotecă, dar am împrumutat cărți le la biblioteca școlii și  am citit. Când am cerut tatei 80 de lei, iar el avea un salariu de 300 de eli, să-mi dea pentru a cumpăra volumul de poezii de EMINESCU cu ilustrațiile Ligiei MACOVEI, tata mi-a dat acești bani și eu am citit poeziile lui EMINESCU. Eu am căutat să lupt să-mi depășesc condiția. nu spun că am și reușit, căci de foarte multe ori am dat-o-n bară, dar intențiile mele au existat. La MARIA nu am această senzație. Faptul că-l face pe Antonio în mod repetat că este prost, faptul că are o atitudine nepotrivită față de anumite situații, arată că MARIA mai are mult de lucru cu ea.
Nu mă apuc acum și aici să fac o analiză a comportamentului concurentei MARIA din cele câteva săptămâni petrecute în Casa MIREASA, dar s-au conturat câteva idei, bazate tocmai pe faptul că MARIA nu și-a dorit să evolueze ca femeie, rămânând în regulile pe care și le-a definit și pe care viața i-a arătat că nu au o valabilitate garantată. Ea are un trecut care vorbește despre opțiunile pe care le-a avut în față și dintre care a selectat pe acelea pe care le vedem. Nu judec pe nimeni, ci doar constat. Ea ar trebui să se auto-analizeze și să vadă dacă opțiunile au fost cele care au dus-o pe drumul care s-o avantajeze cumva.
Faptul că MARIA i-a zis lui Antonio că e prost, o descalifică 100% și chiar Antonio este un prost dacă mai continuă relația cu ea. Acolo unde nu este respect, nu există nimic, nici dragoste, nici iubire, nici idealuri, ci conviețuire pentru atingerea de obiective instinctuale. M-a întristat să o văd pe mama lui MARIA plecând plângând și aici vina este 100% a fiicei sale, care la 27 de ani ai săi nu știe să gestioneze o relație în beneficiul ei și al iubitului ei, al copilului ei și al familiei ei. Faptul că MARIA a generat tristețe în inima mamei sale, arată că este imatură, impulsivă și irațională, pe ea nu o interesează decât satisfacerea orgoliului său și nimic altceva.
MARIA nu are ce căuta în showul MIREASA dintr-o mie de motive, primul fiind acela că o mamă nu trebuie să stea departe de puiul ei nicio secundă, căci locul mamei nu va fi ocupat de nimeni altcineva oricât s-ar strădui bunica sau mătușa să-i suplinească locul. Mama e mamă, dacă e și nu aleargă după potcoave de cai morți.

(19 aprilie 2023)

No comments:

Post a Comment