Friday, April 28, 2023

Tinicheaua lui ANTONIO, concurentul de la MIREASA 2023

Internetul este plin de isprava concurentului ANTONIO de la showul MIRERASA de pe Antena 1, sezonul al VII-lea. Este adevărat că orice show de televiziune care dă premii trebuie să aibă rating pentru a atrage sponsori care să ofere acel premiu, care în acest caz este de doar 40.000 de euro, ceea ce este prea puțin pentru nivelul de calitate pe care și-l dorește managementul acelei televiziuni.
Am senzația că cei care operează selecția concurenților nu prea au din ce alege din moment ce concurenții:
- nu prea vin însoțiți de mame,
- își permit să lase lucrul pentru a veni la concurs,
- sunt extrem de puțin verificați,
- nu acoperă diversitatea de caractere,
- au comportament predictibil.
Despre concurentul ANTONIO părerea mea este una foarte bună sau mai corect era. Părerea era foarte bună pentru că ANTONIO este un tip:
- îngrijit,
- corect,
- calculat,
- arătos,
- volubil,
- sociabil,
- îndrăzneț,
- experimentat.
Părerea mea s-a schimbat din moment ce am citit de pe Internet despre evenimentul din 24 februarie 2019, pe când ANTONIO acum de 30 de ani, deci nu mai era un puști teribilist, ci un bărbat de 26 de ani. Nu mă apuc eu aici să judec pe nimeni, dar showul MIREASA are concurenți cu probleme nerezolvate, ceea ce este foarte rău. ANTONIO nu are o sentință definitivă. Celălalt concurent nu are situația clară legată de copilul existent în Spania și mai sunt și alte situații.  Cred că showul MIREASA începe s-o ia rău de tot la vale din cauza neglijenței celor care se ocupă de selecția concurenților și mai ales de parcursul episoadelor, căci improvizațiile nu sunt bune pe tot parcursul, ci numai în anumite momente.


(28 aprilie 2023)

No comments:

Post a Comment