Thursday, April 20, 2023

MIHAI și HATICE, un cuplu fără viitor

Eu am făcut ceva studii de management politic și acum câțiva ani am încercat să aplic ceea ce zice managementul politic spre alte domenii. Am extins și la relațiile dintre indivizi și s-a dovedit că rezultatele s-au verificat 100%.
Nu am dat importanță deloc cuplului MIHAI și HATICE, pentru că mi se părea că totul este foarte frumos și că ceea ce se petrece în Casa Mireasa este pentru ei ceva ca în rai. Mihai o iubește pe HATICE. HATICE îl iubește pe MIHAI. Mai frumos decât așa ceva nici nu are cum să existe între doi tineri. 
Miercuri și-a făcut apariția în Casa Mireasa tânăra Anemona, iar scena care s-a derulat între MIHAI și HATICE când HATICE a auzit râsetele lui MIHAI, m-au făcut să mi se aprindă beculețele și să le aplic teoriile de la managementul politic, ținând seama că a mai fost și o altă scenă la intrarea Daianei în casă, când MIHAI s-a manifestat ceva mai zgomotos și HATICE a reacționat disproporționat.
Am făcut toate calculele și rezultă că MIHAI și HATICE sunt un cuplu fără viitor, care nu se va finaliza printr-o căsătorie la terminarea sezonului al VII-lea al showului MIREASA de la Antena 1.
MIHAI are 25 de ani.
HATICE are 28 de ani.
MIHAI și HATICE sunt caractere total diferite, dar nu sunt complementare.
HATICE are capacitatea de a se adapta doar parțial la cerințele lui MIHAI.
HATICE impune restricții severe lui MIHAI, restricții inacceptabile pentru el și pentru familia lui.
Mai sunt elemente care intră în calcule, dar bucătăria obținerii indicatorilor nu fac obiectul acestui articol. Concluzia este aceea pe care deja am enunțat-o, adică MIHAI și HATICE nu vor fi soț și soție la ieșirea din Casa Mireasa, pentru că managementul politic o zice cu subiect și predicat.




(20 aprilie 2023) 

No comments:

Post a Comment