Wednesday, April 19, 2023

Ce trebuie să facă cineva ca să mă impresioneze?

Ca să mă impresioneze cineva, trebuie să facă o faptă bună, ceva remarcabil, care să facă diferența, căci între ceva banal și ceva care să mă impresioneze, nu trebuie să fie o diferență foarte mare, dar trebuie să fie ceva cât de cât special, ca să mă surprindă.
Nu voi fi surprins de o faptă negativă, indiferent care este aceasta. Nu agreez pe cei care fac lucruri rele, pentru că eu nu am nevoie de acele lucruri rele, căci mie nu-mi va fi niciodată bine sau foarte bine, dacă aș folosi cumva un lucru rău, oricât de nesemnificativ ar fi acesta, dar dacă este rău, mie nu-mi va folosi să-mi fie bine, să progresez sau să rezolv în folosul meu ceva.
Dacă eu am avut nevoie să rezolv o problemă și cel care m-a ajutat să rezolv acea problemă a venit cu o soluție bună, a avut sculele necesare și a rezolvat problema, mi-a arătat că soluția dată a fost bună prin verificare sau testare, atunci persoana m-a impresionat căci este bun meseriaș, are scule, știe să dea soluții inteligente și a făcut demonstrația că ceea ce a făcut funcționează exact așa cum trebuie.
Dacă cineva a apărut în fața mea și a executat o activitate, iar persoana a dovedit măiestrie, talent și stăpânirea problematicii, a reușit să mă impresioneze și mai mult de atât, dacă a făcut lucruri speciale, din care eu am reușit să învăț ceva și dacă eu consider că anumite aspecte trebuie să-mi folosească drept model, evident, persoana m-a impresionat.
Dacă eu discut cu o persoană și-i adresez o rugăminte și persoana mă sprijină în realizarea unui anumit obiectiv sau realizează ceea ce am rugat-o, cu siguranță, că mă va impresiona, dacă îmi arată că are caracter, că rugămintea mea a avut ecoul corespunzător și termenii de colaborare au fost respectați. Acea persoană mă impresionează.
Niciodată nu mă vor impresiona pe mine lăudăroșii, oamenii ne-punctuali, delăsătorii, leneșii, mincinoșii, bârfitorii, hoții, plagiatorii, șmecherii, cei care mută vorba, cei care promit și nu se țin de cuvânt, cei dezordonați, dar și cei care se bagă singuri în seamă, care se fac că fac ceva, dar nu fac nimic singuri, ci chipurile, se prefac că lucrează în echipă, dar stau pe margine și cel mult dau din gură. Nu mă vor impresiona nici cei care critică și vorbesc pe la colțuri sau care folosesc prea des negația nu, dar nu vin niciodată cu o soluție. Eu sunt impresionat de cei care au soluții mai bune decât cele pe care eu le dau și le zic: sărut mâna, boierule!



(19 aprilie 2023) 

No comments:

Post a Comment