Tuesday, April 18, 2023

1.000 de oameni care m-au impresionat: Andrei RĂDULESCU

Andrei RĂDULESCU a fost studentul meu pe când lucram la Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, la Secția de Informatică Economică, deci înainte de a mă pensiona. dacă am reținut numele lui Andrei RĂDULESCU se datorează faptului că acest student s-a remarcat în timpul cât am lucrat prin rezultate speciale. El a lucrat foarte mult la calculator, a învățat foarte bine. Chiar am făcut lucrarea de licență împreună și colaborarea noastră a fost excelentă. Suntem prieteni pe Facebook. El m-a impresionat prin faptul că are o gândire foarte clară, are obiective precis definite. Îmi spunea că vrea să facă o firmă de organizare de evenimente, în care informatica să fie la ea acasă. Evoluția lui Andrei RĂDULESCU dovedește că și-a urmat visul, ceea ce este mare lucru. Am văzut postările lui și are o familie frumoasă, are un băiețel de care Andrei este foarte mândru.
Eu mi-am verificat teoria că un om care face lucruri bune, unul după altul, tot timpul va face lucruri bune. Riscul ca un om care face un șir de lucruri bune să dea rateuri este extrem de mic, mai ales atunci când succesiunea lucrurilor bune este mare și lucrurile bune decurg unul din celălalt. Andrei RĂDULESCU ca student a făcut lucruri foarte bune, prin faptul că la cele peste 30 de examene el a obținut în studenție note foarte bune. Continuarea a fost elaborarea lucrării de licență, care și ea s-a desfășurat lin, exact cum el m-a obișnuit. Continuarea firească a fost prin ceea ce el a construit după terminarea facultății, ca normalitate.

(18 aprilie 2023) 

No comments:

Post a Comment