Îmi aduc aminte de vremurile când erau grevele pe CFR - marfă sau pe CFR - călători. Se calculau pierderile pe care le sufereau întreprinderile și rezultau cifre amețitoare, care adunate dădeau de vreo 10 ori PIB-ul României, căci așa sunt oamenii, exagerează.
Cu ne-admiterea noastră în spațiul SCHENGEN s-au calculat:
- pierderile de sute de milioane de euro ale transportatorilor români,
- profiturile realizate de băncile austriece din România,
- metri cubi de lemn neprelucrat care au părăsit țărișoara,
- carențele companiilor de asigurări RCA austriece de la noi.
Fum fără foc nu există, dar înainte de orice, voi fi de-a dreptul entuziasmat să cunosc formulele după care s-au făcut acele calcule și mai ales, să știu care sunt datele primare care au fost folosite în acele formule. Mai trebuie să știu care au fost ipotezele de lucru, căci fără a cunoaște aceste ipoteze, vorbim, vorbim și uneori mai și batem câmpii.
Eu trebuie să spun o chestie și am acte. Am avut un credit și lunar mergeam la o filială a unei bănci austriece de la mine din mahala. Funcționara de la ghișeu îmi făcea două facturi de plată. Când am mers la o altă filială, mi s-a făcut o singură factură. Doamna mi-a zis că așa este corect. Deci filiala austriacă de la mine din mahala mă fura. Așa aș fi crezut inițial. Numai că o doamnă de la sediul central al băncii austriece mi-a zis că funcționara de la mine din mahala, nu știa procedura. N-am mai insistat, dar dacă insistam, primeam banii încasați aiurea din necunoașterea funcționarei.
Întrebare: Dacă pleacă STRABAG, cine mai sponsorizează buletinele meteo mincinoase ale ANM?
(09 decembrie 2022)
(09 decembrie 2022)
No comments:
Post a Comment