Tuesday, March 16, 2021

Florin CÎȚU trebuie subtitrat

    Florin CÎȚU este mremierul guvenului în funcție. El vorbește repede și eu nu-l înțeleg ce spune. Pentru mine trebuie subtitrat când sunt redate fragmente ale zicerilor lui Florin CÎȚU. Dacă nu se va proceda astfel, va fi nevoie să citesc prea online care redă câte ceva din ceea ce zice Florin CÎȚU și e păcat. Mi-ar place să înțeleg ce zice  Florin CÎȚU chiar când e pe micul ecran. Nu este greu și tehnic se realizează rapid în televiziuni. Când am vizitat USA am văzut că sunt produse software care preiau ceea ce se spune și vocea este convertită în text fără vreo dificultate. Sunt și unele minusuri, dar în cea mai mare parte acele produse software fac conversie de calitate.
    Nu-i repreșez nimic lui Florin CÎȚU, ci mie îmi reproșez că am o gândire mai lentă și nici bine nu stau cu auzul din moment ori de câte ori am găsit persoane care vorbesc repede eu nu înțeleg ce spun.
Era în ASE o doamnă profesoară care a venit la mine să-mi zică nu știu ce, iar eu ca șef de catedră trebuia să înțeleg ce zice ca să-i răspund, drept care i-am cerut să vorbească mai rar. S-a simțit ofuscată acea profesoară. Mi-am cerut scuze, dar i-am spus că nu înțeleg ce vorbește și punct. S-a supărat și a plecat.         
    Eram primul individ care i-a zis că nu înțelege ceea ce vorbește, deși după aceea toți care mă întâlneam mă felicitau că am avut curajul să-i spun, deși nimeni nu înțelegea, Ea a mers și la conducerea ASE și și-a exprimat necazul, dar la discuția cu mine, toți au zâmbit și au zis că trebuie să fiu îngăduitor. N-am mai văzut-o pe doamna aceea, dar când a trimis pe cineva să rezolv problema, deși aveam posibilitatea s-o rezolv, i-am transmis că pentru ceea ce a făcut nu va avea rezolvată problema că nu vreau.
    Era și premierul Emil BOC care vorbea repede. Trebuia să fac un efort imens să-l urmăresc. Deși nu înțelegeam ce vorbește căscam gura când îl vedeam și mă consolam că trebuie să treacă greu cele câteva minute în care el vorbea și vorbea și vorbea. Am remarcat doar chestia cu 3 alternative sau chestia cu aviara gripa, care dovedeau că nu tot ce zboară se și mănâncă.
Nu mi-a plăcut fotbalul în principal că se transmitea la radio și crainicii vorbeau prea repede de nu înțelegeam ce spun nici Ion GHIȚULESCU și nici Sebastian DOMOIZINĂ.
(16 martie 2021)

No comments:

Post a Comment