Monday, March 15, 2021

Karla HERESCU, naista care duce mai departe marea tradiție

    Azi 16 martie 2021 pe Antena 1 la emisiunea lui Răzvan și Dani a apărut o foarte tânără naistă pe numele ei Karla HERESCU care a interpretat o melodie din repertoriul internațional, cu un negativ profesional. Atât de bine a cântat încât am fost la un pas să cred că nu numai negativul era acolo. Pentru a mă convinge că lucrurile stau bazate pe deontologie profesională acolo, am intrat pe Internet și am găsit acele elemente convingătoare, care mi-au impus o valoare autentică, adică naista Karla HERESCU. Pe youtube se regăsește sub numele Carla HERESCU. 
    Tânăra naistă este om de spectacol. Are și un pian gigantic (big piano) și face clipuri interesante împreună cu Rareș FLORESCU, violonist. Ei cântă și cu vocea. Exemplificarea cu Sanie cu zurgălăi arată că încă există noi valențe ce trebuie descoperite în cazul noilor tehnologii. Interpretarea dată de Karla HERESCU la melodia Păstorul singuratic arată că deși are doar 17 an artista știe să mixeze cântatul la nai cu jocul de scenă în decorul acela superb de iarnă pe munte, printre bazi.
    Să apari la 15 ani în emisiuni Tv sau ceva mai târziu pe scena Atheneului Român este exact cartea de vizită de care un artist are nevoie pe drumul consacrării. Am comparat interpretarea clasică a lui Gheorghe ZAMFIR cu interpretarea Karlei HERESCU pentru melodia Păstorul singuratic și concluzionez că tânăra naistă este pe drumul cel bun.

(16 martie 2021)

No comments:

Post a Comment