Friday, March 26, 2021

Cornelia CATANGA

Voi povesti o întâmplare. Am cumpărat cu foarte mulți ani în urmă un CD cu cântece lăutărești interpretate de Cornelia CATANGA. Printre piesele de pe alcel CD era și cântecul Fetele lui tata.

Aveam un coleg de catedră, tătic de fete. I-am dat un telefon. M-am recomandat. Am dat CD-playerul mai tare și i-am pus câtecul Fetele lui tata în interpretarea lui Cornelia CATANGA. L-a ascultat.

Când ne-am întâlnit, colegul meu mi-a spus că i-au dat lacrimile. Cornelia CATANGA i-a transmis emoție. De multe ori eu ascult acel CD. Îmi place că e muzică lăutărească autentică. Nu sunt acolo făcături cum se obișnuiește în producția de gen, dor pentru a se câștiga bani.

Există pe youtube înregistrări ale cântăreței cu cântece precum: Șaraiman, bate-mă, omoară-m-ă, Am dat zvon în mahala, Ia mai dă o damigeană, Astă seară vreau să beau și multe, multe altele.


(26 martie 2021)

No comments:

Post a Comment