Tuesday, March 30, 2021

Eroii înjurați

 facem noi ce facem și dăm cu bâta-n baltă. S-au organizat proteste împotriva măsurilor luat de guvern pentru a combate pandemia. Nu fac afirmații acum despre aceste proteste. Fiecare face ce crede că-l aranjează. Eu, având 74 de ani nu-mi permit să ies să protestez. M-am vaccinat să merg în excursii cu prima ocazie. 
Ca să mergi prin curtea spitalelor unde unii oameni se zbat între viață și moarte și să-i faci în toate felurile pe doctori, mi se pare că s-a întrecut orice măsură. S-a vorbit mult de dictatura doctorilor. Ei nu fac altceva decât să îngrijească bolnavi. Unii dintre bolnavi sunt salvați, alții pierd lupta. Doctorii fac doar ceea ce omenește este posibil. Dumai Dumnezeu are putere să facă mai mult decât fac ei.
la revoluție am auzit strigându-se lozinca: moarte intelectualilor! Acum doctorilor le-au fost aruncate vorbe grele. Vai de poporul care nu-și respectă învățătorul, doctorul și părintele!

(31 martie 2021)

No comments:

Post a Comment