Monday, March 15, 2021

Coincidențe stranii și nefericite

Am cunoscut în Pitești în vremea comunismului pe un tânăr excepțional profesionist numit CEAUȘESCU, dar care nu avea nicio legătură cu familia lui Nicolae CEAUȘESCU, cel din Scorniocești. Tânărul piteștean recunoștea că nu are nicio legătură cu omul puternic al acelor zile, deși mulți, chiar foarte mulți îl întrebau direct despre o eventuală legătură pentru a se repoziționa corect și de ce nu, să profite chiar.
În loclor există cântecul Daolică, neică DINCĂ, dar de când cu crimele de la Caracal acest cântec nu se mai cântă.
Există kickboxerul Cătălin MOROȘANU supranumit Moartea din Carpați, iar criminalul de la Onești se numește Gheorghe MOROȘAN și nu de puține orijurnaliștii nu au folosit pentru criminal și prenumele, iar a nu spune clar și ultima literă a numelui aduce un element de confuzie. Am auzit de câteva ori concluzii care îl căinau pe campion referitor la apropierea de nume.
Tot în legătură cu crimele de la Caracal am cunoscut o familie care are același nume de familie cu numele unei victime. De câteva ori am văzut reacția unor persoane cu care respectivii făcea cunoștință și noii veniți se întrebau în clipa a doua dacă sunt rude cu. Chiar dacă nu erau rude, deja se intra în subiectul Caracal pentru destul de multe minute.
Am și eu o întrebare: e o întâmplare că cei doi criminali se numesc Gheorghe?



(15 martie 2021)



No comments:

Post a Comment