Wednesday, March 17, 2021

Nu credeam să aud așa ceva în viața-vieților mele...

 În emisiunea lui Dan CAPATOS de la Antena Stars, din noaptea dintre 17 - 18 martie 2021, am urmărit pentru câteva minute exact ceea ce nu am crezut în viața-vieților  mele că voi auzi, căci doar la mine în mahala unde babe analfabete se bălăcăreau și-și ridicau fustele ca să-și bată fâfâloancele a dispreț față de dușmance.

Maria DRAGOMIROIU, născută în anul 1955 în etate de 66 ani, așa cum arată Wikipedia, a avut cuvinte deloc de laudă la adresa Elenei MERIȘOREANU. Reporterul a întrebat-o pe Elena MERIȘOREANU și aceasta și-a deșertat sacul cu vorbe rostite distant, dar înțepător. Dupăm cum arată Wikipedia, Elena MERSOREANU este născută în 1948 deci are 73 de ani.

    Contactată la telefon cântăreața Saveta BOGDAN s-a deslănțuit și ea cu vorbe grele la adresa Elenei MERIȘOREANU. Saveta BOGDAN așa cum arată Wikipedia este născută în 1946, deci are 75 de ani.


    Am scris vârstele celor trei excelente câtărețe de folclor pentru a arăta că ar trebui să limiteze acele ieșiri publice care au ca efect distrugerea imaginii, căci indiferent ce spui, vorbele au menirea de a diminua opera și este important să știe fiecare că timpul lucrează în defavoarea fiecăreia. Țin să spun că am mers pe vremuri când toate cele trei soliste aveau concerte la Sala Palatului sau la Sala Polivalentă. După ceea ce am văzut azi noapte, nici plătit nu aș mai merge să văd spectacole cu ele.



(18 martie 2021)


No comments:

Post a Comment