Internetul e inundat de reclame. Dacă vrei să citești un articole de ziar online, reclamele sunt atât de supărătoare că nici nu mai comntinui și o lași baltă. În opinia mea de reclamă au nevoie doar produsele:
- inutile,
- proaste,
- scumpe,
- nevândute,
- necalitative.
vedem că așa stau lucrurile. În copilăria mea era o supă concentrată SUPCO. Era bună. Producătorul văzând că are succes, a umblat la rețetă și a stricat produsul din lăcomie și din dorința de a avea profit pe nimic. Văzând că produsul nu se mai vinde, producătorul a început să bage reclame, dar nu l-a ajutat. Cu timpul produsul a ieșit de pe piață. Toți trebuie să știe că produsul bun se vide singur și nu este nevoie de nicio reclamă, de nimic. Coca Cola, se va vinde și fără vreo reclamă. În clipa în care se va umbla la rețetă și calitatea va scădea, produsul iremediabil va eșua. Cei de la Coca Cola știu acest lucru și sunt foarte atenți la calitate. De aceea a rezistat.
În opinia mea, reclamele sunt inutile pentru că:
- sunt false,
- conțin minciuni,
- dezinformează,
- plictisesc,
- repetă banalități,
- conțin erori,
- au mediocritate,
- au lungimi,
- nu spun nimic.
Fiecare dintre noi are nevoi. Cineva dorește un medicament. Cineva vrea o băutură. Altcineva vrea haine. Pentru așa ceva se merge în magazin. Se stă de vorbă cu farmacistul, cu vânzătorul. Se ia produsul. Se probează dacă e gaină. Se miroase dacă e parfum. Reclamele caută să se substituie produselor și simțurilor noastre pentru că sunt mincinoase. Vor ca produse de proastă calitate să fie vândute în mod abuziv ca fiind de succes. Cei ce fac reclame sunt la fel de escroci ca și cei care le comandă, pentru că ambii știu că dacă produsele ar fi de succes și raportul calitate/preț ar fi cel corect, reclamele nu ar fi necesare. Reclama nu este făcută pentru a informa, ci pentru a influența, pentru a păcăli. Nimeni nu face revlamă pentru a informa corect, căci nimeni nu spune nu luați produsul că nu este bun, nu folosește la nimic, nu face ceea ce scrie pe prospect și vă înșeală așteptările.
(23 martie 2021)
No comments:
Post a Comment