Saturday, March 13, 2021

Doamnele Adriana BAHMUȚANU, Oana LOVIN si Codruta CERVA contestă, contestă, contestă

Îmi răsună și acum în minte vorbele lui Elie WIESEL când a vizitat România și a văzut că oamenii nu recunoșteau clar că la noi au avut loc atrocități în timpul celui de al II-lea Război Mondial. El a zis ceva de felul ați ucis, ați ucis, adresându-se unor indivizi îndărătnici de pe meleagurile noastre cele mioritice. Când le văd pe doamnele Adriana BAHMUȚANU, Oana LOVIN si Codruta CERVA cum protestează mă duce gândul către Elie WIESEL, laureatul premiului NOBEL pentru pace pe anul 1986. Doamnele în cauză au mesajele lor legate de purtatul măștii, de vaccinare și de respectarea drepturilor omului.
Eu am un mare defect, pe care mi-l reproșez în fiecare clipă, dar de care nu m-am dezbărat că nu sunt în stare. Eu nu uit și nici nu am capacitatea să separ lucrurile. De aceea, ori de câte ori apare Adriana BAHMUȚANU am în memorie scandalurile dintre ea și Silviu PRIGOANĂ care au ținut emisiunile televiziunilor mult timp. Oana LOVIN si Codruta CERVA apar destul de des la televizor, au un debit verbal extraordinar, dar de la o dată la alta au același mesaj, caeeași tonalitate, cam aceleași cuvinte și sunt situații în care nu se coordonează bine, încât crează senzația că doresc doar să se vadă pe micul ecran.
Cred că dacă ar avea un manager de imagine care să le dozeze aparițiile și să le structureze mesajele, ar fi cu mult mai eficient demersul lor. Elie WIESEL a fost extrem de convingător pentru că venea cu:
- un trecut,
- operă,
- atitudine,
- rezultate.
Cine se prezintă numai și numai prin vorbe, trebuie să muncească enorm pentru a deveni credibil și pentru a se face ascultat.







(13 martie 2021)



No comments:

Post a Comment