Wednesday, March 17, 2021

Ajutorul ctiv către HORECA

Cei din HORECA s-au obișnuit să primească de la stat pomeni fără să facă prea multe în schimb. Îmi amintesc cu voucherele de vacanță cum a fost.
S-au dat vouchere de vacanță la bugetari să stimuleze HORECA.
HORECA a mărit prețurile exact cu cuantiumul voucherului fără să facă nimic.
Oamenii s-au dus în Ro în concedii obligați.
Serviciile nu au crescut nici calitativ nici cantitativ.
Aroganța celor din HORECA a crescut exponențial.
Acum în vremurile de pandemie HORECA nu o duce deloc bine, dar ceea ce am văzut nu mă încurajează să spun lucruri pozitive. La mallul din mahalaua mea la prețul unui meniu am obținut atât de puțini cartofi prăjiți cât nici în visele mele cele mai negre nu mi-am imaginat. La o cafenea tot din mahala unde se dădea și o linguriță de ciocolată, acea linguriță nu mi s-a dat.
HORECA mai are mult de lucru pentru a se rifica măcar la 50% la nivelul vecinilor bulgari care dacă li se cere o limonadă, aceeea este o limonadă făcută cu lămâie adevărată, cu mentă adevărată și mierea sau zahărul se servește alături. Nici cu mujdeiul HORECA nu stă bine căci lor le vine mujdeiul făcut gata ca o apă chioară, cu miros de usturoi, nefiind în stare să facă un mujdei cu maioneză sau cu smântână.
HORECA trebuie ajutată de stat, prin încurajarea cetățenilor. Fiecare familie să primească 300 lei să meargă la HORECA, iar dacă nu-i convine, acel voucher să fie utilizat în luna următoare cu valoare de 200 de lei pentru a cumpăra mărfuri din magazine de alimente, de confecții. În acest fel s-ar pune presiune pe HORECA să facă treabă de calitate și la prețuri decente.
(17 martie 2021)

No comments:

Post a Comment