Sunday, March 21, 2021

Mioara PITULICE - voce mare

Intrând pe Internet am avut o plăcută surpriză acum câțiva ani să aud o voce mare cântând cântece de muzică populară. Este vorba de Mioara PITULICE care are:
- un timbru special,
- tehnică vocală,
- voce specială,
- știința cântului,
- respirație bună,
- întindere vocală de excepție,
- ritm și muzicalitate.
De departe se vede că această cântăreață, Mioara PITULICE este un ralent și are preocupări să aibă un repertoriu curat, cu cântece interesante, dintre care unele sunt ale ei. 
Cântece precum Rămurica neichii, Maică, măiculița mea, Mamă, inima mă doare, Măi salcâm salcâm de vară, M-a ajuns un dore de-acasă, Mi-e inima friptă arsă, Mândră cu flori în cosiță, Mierlă, mierlă cântătoare, Dorule, bătu-te-ar vântul, Bate vântul pe răzoare, Sara bună dragi români, Omule străinule, Am visat puiule aseară, Îl văzui pe neicuța, Să ieși puică prin grădină, Ioană, dragă Ioană sunt numai câteva aflate pe youtube și arată grija interpretei pentru folclor autentic. Cântecul Ce se-aude ce se-aude, în interpretarea Mioarei PITULICE sunt frumos, cu totul altfel decât l-am mai auzit. Îmi place că preferă orchestra clasică cu țambal, vioară și contrabas, care formează un tot cu vocea sa plină, puternică și plăcută.


(22 martie 2021)

No comments:

Post a Comment