Sunday, March 14, 2021

Tezaur folcloric

Azi nu am mai prins-o pe sfătoasa Gheorghița NICOLAE care răspunde de emisiunea TVR1 numită Tezaur folcloric și care a fost preluată de la o altă sfătoasă și aici mă refer la Mărioara MORĂRESCU. Sunt oameni cărora le place să se audă vorbind. Celor două chiar le plăcea să se audă vorbind. La emisiunea de azi nu am mai remarcat în cele 30 de minute cât am urmărit nimic din sătoșenia lui Gheorghița NICOLAE.
Am urmărint simplu, anunțați prin texte apărute pentru câteva secunde pe ecran pe:
Gheorghe ROȘOGA, 
Aneta STAN,
Polina MANOILĂ,
Dumitru ZAMFIRA,
Ștefania RAREȘ,
Gavril PRUNOIU,
care au interpretat cântece semnificative, deși uneori am văzut că nu erau prea cizelate și miroseau a făcături care se poartă acum în folclorul de duzină, folclor care nu-i ocolește nici pe marii interpreți. Mulți se laudă că se screm să conserve valorile autentice. Totul este relativ, dar televiziunea națională are o oră de folclor și aici are posibilitatea să opereze selecția de super-calitate, căci toată lumea se vrea pe TVR1, celelalte televiziuni nu au impactul acesteia în ceea ce privește folclorul, deși HORA, ETNO și FAVORIT sunt posturi de folclor, dar de folclor slab rău de tot, unde și non-valorile sunt promovate pe bandă rulantă.



(14 martie 2021)

No comments:

Post a Comment