Thursday, March 18, 2021

Plăcerea de a îngrozi lumea

Unii au plăcerea nebună de a îngrozi lumea. Numai așa se explică de ce vorbesc că acum valul al IV-lea se va lăsa cu 28.000 de infectări pe zi. Este adevărat că nici acum situația nu este roză, că sunt făcute erori și că unele decizii sunt aiurea. Nu știu cum niște decidenți de nota 5(cinci) ar fi în stare să ia decizii de nota 10(zece), drept care la decidenți de nota 5(cinci) mă voi bucura dacă voi vedea decizii de cel mult nota 6(șase) și chiar unele decizii sunt de nota 6(șase) ceea ce arată că decidenții și-au depășit condiția.

În legătură cu prognoza pentru cele 28.000 de cazuri de infectări probabile în aprilie, trebuie să ne uităm și din gura cui ies astfel de numere. Este ca la buletinul meteo când se prognozează cataclisme, uragane, tornade și în zilele de apocalipsă e soare și cald. Așa că nu pun doi bani pe prognozele unor nene care dau din ei tot felul de chestii doar din dorința de a ieși și ei în față cu ceva. Eu nu știu despre cărțile de vizită ale unor așa-zise vedete, și nici nu mă las impresionat prea ușor. dacă mă uit cum au stat lucrurile, deja respectivii mă plictisesc și nu-i mai iau în seamă.


(18 martie 2021)

No comments:

Post a Comment