Tuesday, March 16, 2021

Astra Zeneca merge mai departe

Era un film Angela merge mai departe și mi-am adus aminte că întreaga intrigă a filmului are parcă ceva în comun cu ceea ce se întâmplă în atmosfera îmbâcsită cu vaccinul Astra Zeneca pe malurile Dâmboviței.
Eu aveam un prieten care mi0a zis că atunci când văd cohorte de oameni mai deștepti ca mine că fac ceva, fără să stau prea mult pe gânduri să mă alături lor și să fac și eu ca ei. Am învățat lecția de la prietenul meu și am făcut ce mi-a zis și trebuie să recunosc că mi-a merf foarte bine. Numai muștele te duc la hazna. oamenii deștepți te duc tot timpul în direcția cea mai bună.
Mergând pe aceeași logică, țări ca Austria, Danemarca, Estonia, Lituania, Letonia, Luxemburg, Norvegia, Islanda, Germania, Irlanda, Bulgaria, Suedia, Italia, Spania, Portugalia și Franța, au sistat momentan vaccinarea cu Astra Zeneca. 
Undeva am scris eu despre statistica pe colectivității mari în condițiile existenței bazelor de date ale populației, actualizate în timp real. dacă există rezultate ale utilizării de software big data și este demonstrat că vaccinul Astra Zeneca este OK e o abordare, dar stau și mă gândesc cum de Germania, Norvegia și Suedia nu au efectuat astfel de analize, deși acolo big data este la ea acasă.


(16 martie 2021)

No comments:

Post a Comment