Wednesday, November 16, 2022

Hoteluri prin care am fost: Porta NEGRA din Trier

Amplasament: foarte aproape de marele monument al orașului Trier, Porta Negra.
Sistem de acces: cu foarte multe coduri greoaie.
Camera: spațioasă și luminoasă.
Baia: spațioasă și bine structurată.
Micul dejun: bun, dar nu foarte bun.
Parcarea: asigurată, cu număr de loc, dar nu se respectă. E pe principiul, cine vine, ocupă.
Având în vedere că prosopul meu a fost jegos, de parcă cineva și-a lustruit pantofii, iat chiuveta de la baie era defectă, am avut senzația că sunt discriminat că sunt român, căci altă explicație nu am găsit. A fost ca un dos de palmă pe care un etnic neamț mi l-a administrat în mutră, să mă potolesc să mai cutreier patria lui, unde am găsit după multe, chiar foarte multe căutări unde au fost lagărele de la Dachau, căci în Germania fiind, am vrut să văd și eu grozăviile făcute de poporul lui SCHILLER, BEETHOVEN și al lui GOETHE, popor care-și aclama în delir conducătorul cu mustață trapezoidală isoscel.
Per total, hotelului Porta Negra îi dau nota 2(doi). Să învețe să-și respecte musafirii care plătesc destul de mulți bani, pentru care ar trebui să se simtă bine, nu să fie umiliți.

(16 noiembrie 2022)

No comments:

Post a Comment