Tuesday, November 22, 2022

Gata! Nicușor DAN este împachetat.

Nicușor DAN, devenit primar al capitalei anunțase tot felul de revoluții. Revoluția apei calde de a doua zi în care el va fi instalat primar a fost cea mai obraznică și nerușinată minciună pe care am auzit-o în 75 de ani de viață, ai mei, în cei 74 de ani de activitate revoluționară a mea și în cei 76 de ani de activitate de cercetare științifică, desigur, tot a mea...

Celelalte promisiuni mincinoase ale lui Nicușor DAN nu le mai enumer aici. Constat cu tristețe că Nicușor DAN a mințit, că a promis reforme și în doi ani de mandat nu a făcut nimic, în afară de ceea ce știa el să facă, adică plângeri penale.

Constat că Nicușor DAN este acum împachetat. Târgul de Crăciun arată că nu mai este acel Nicușor DAN pe care-l știam, omul măsurat, care nu aruncă banii pe fereastră. El este acum, asemeni celorlalți primari o Gabriela FIREA cu puță doar, pe care șmecherii care sug de la bugetul primăriei l-au îmbrobodit până l-au ambalat și fac din el tot ce vor ei.

Nicușor DAN așa cum este împachetat, este și mai rupt de durerile și nevoile bucureștenilor și ascultă doar ce cei care-l comandă, pentru că el nu mai este acel Nicușor DAN, pe cal alb, care se luptă cu hidra corupției, căci corupția a reintrat în clădirea primăriei și roade cu sârg din ceea ce fusese mărul proaspăt adus din livadă, care strălucea în razele soarelui din vara lui 2020.

Îmi place roata gigantică din târgul de Crăciun. Îmi plac căsuțele cu chestii de artizanat. Îmi plac luminițele care au împânzit orașul.  Este dovada clară că Nicușor DAN de odinioară nu mai există, ci există doar o Gabriela FIREA care bântuie orașul și care a luat un chip oarecare cu părul ciufulit.



(22 noiembrie 2022)

No comments:

Post a Comment