Friday, November 25, 2022

Bocet la Emceve

- Mămicăăăă, unde pleci și nelași, mămicăăă!... De ce te-ai supărat pe noi și ne părăsești, tocmai acum când te-ai făcut băiat mareeee? Cu ce ți-am greșit, Doamneeeee, de ne-ai pedepsit așa de tareeee? Uite, mămicăăăă, e aici lângă tineee Monicuța noastrăăă, Lăuricaaaa, Trăieneeeel, că tare te-au iubit pe tălicăăă, mămicăăăă! Și acum ai pleeeecat și ne-ai lăsaaat, mămicăăăă.... Cu țe ți-am greșit de ai plecat așa dintr-o datăăă și ne-ai lăsat cu atâta durere, mămicăăăăă? Of, Doamne, pupa-Ți-aș tălpișoarele Tale, cum Te-ai îndurat să ne iei așa frumusețe de băiat la cinșpe anișori, de lângă noi, Doamneeeee? Cui ne lași acum, mămicăăăă? Cui? Doamne, Dumnezeule, iartă-ne pe noi păcătoșii, de Ți-am greșit cu ceva! Dar nu trebuia să ni-l iei pe Emceve, copil pe care numai eu știu cum l-am făcut mareeee, Doamneeee! Unde te duci, copilașule scump și drag, lumina ochilor mei? Cui ne lași aici și tu pleci singur, între patru scânduri, scumpul mamiiiii? Mămică, Emceveule scump, nu plecaaa, nu ne lăsaaaa!... Doamne, iartă-l și du-l cu Tine, Doamneeee! Te-ai supărat pe noi, băiatule și ai plecaaat, așa dintr-o datăăăă, fără să ne spui o vorbulițăăăă.... Mămicule, mămiculeeee, cui ne laaași, cuiiii?



(25 noiembrie 2022)

No comments:

Post a Comment