Wednesday, November 23, 2022

Tristețea sălilor de GYM

A trecut pandemia de ceva vreme, dar sălile de GYM nu și-au revenit. Este acolo o oarecare tristețe. Nu mai este zarva din anul 2019. Nici instructorii personali nu mai mișună prin săl ca pe vremuri. Nici la benzile de mers nu mai sunt așa de multe domnițe zgomotoase care să vorbească la telefon în continuu. Am crezut că vara oamenii sunt plecați în concediu și de aceea sălile nu sunt atât de frecventate. A venit toamna și sălile de GYM au rămas ca și vara fără prea multă lume.
Dacă înainte de pandemie remarcam unele aspecte ale manifestărilor mioritice precum:
- lăsatul la întâmplare a recipienților unde a fost apă plată,
- aruncatul hârtiilor pe jos,
- lipsa preocupării de dezinfectare a aparatelor după utilizare,
- deplasarea spre un alt aparat fără a elibera de sarcină aparatul părăsit,
- ocuparea simultană a mai multor echipamente,
- ocuparea unui aparat doar pentru a vorbi sau butona la telefon,
- lăsatul discurilor utilizate pe jos la voia întâmplării,
crezând că pandemia ne-a învățat ceva și ne-a schimbat comportamentul de oameni ușor neglijenți, am sperat că acum în anul de grație 2022 sala de GYM va arăta altfel. N-a fost să fie. Există am zis o tristețe a sălii de GYM pe care o frecventez, dar vechile năravuri nu au dispărut.
Când mergeam la sala SAS GYM din str. Traian POPOVICI 79-91, acolo lumea era de o cu totul altă factură, dar ceea ce remarcam acolo era o anumită politețe care lipsește la sala unde merg acum, care sală se zice că este cu ceva ștaif, unde vine lume spălată. Eu nu mai sunt un tinerel de mulți, chiar de foarte mulți ani și ori de câte ori am plecat de la vestiar, am salutat, fără să mi se răspundă, ceea ce m-a dezamăgit, căci acolo am înțeles că vin corporatiști, deci indivizi cu oarece educație.
Oricum, atmosfera este tristă și sper să vină o zi în care să văd ceea ce era înainte de pandemie, adică oameni mai mulți la sală, oameni ceva mai veseli, oameni cu mai multă lumină pe față. Nu am pretenție la mai mult, dar ar fi un semn că am uitat cu toții de vremurile grele din pandemie, când ORBAN chefuia la guvern, iar eu stăteam închis ca la pușcărie la mine în apartament.



(23 noiembrie 2022)

No comments:

Post a Comment