Wednesday, November 23, 2022

Referatele comisiei de doctorat

Comisia de doctorat era  formată din cinci membrii și anume:
- președinte, în persoana decanului facultății, profesorul Virgil SORA,
- conducătorul de doctorat, profesorul universitar doctor Ludovic TOVISSI,
- profesorul universitar doctor  Eugeniu NICULESCU-MIZIL, membru,
- doctorul inginer Leonard BADEA, membru,
- conferențiarul universitar doctor Eugen ȚIGĂNESCU, membru.
Și acum comisia de doctorat tot 5 membrii are și președinte este acum tot decanul facultății unde se susține doctoratul.
Tezele de doctorat le-au parvenit membrilor comisiei în plicuri sigilate, cu ștampila ASE, iar referatele au fost trimise către ASE tot în plicuri sigilate de către membrii comisiei. Știam că referatele erau favorabile, din moment ce am fost chemat să mi se spună data, ziua, luna ora la care are loc susținerea tezei de doctorat  și locul unde se desfășoară evenimentul.
După susținere am reușit să obțin câte un exemplar din cele patru referate, căci președintele comisiei nu întocmește referat și am fost foarte fericit că munca mea de 6 ani a fost apreciată de oameni deosebit de valoroși, dintre care profesorul universitar doctor  Eugeniu NICULESCU-MIZIL și doctorul inginer Leonard BADEA erau din afara ASE, deși în acele vremuri nu era regula ca în comisia de doctorat să fie cel puțin două persoane care nu lucrează în instituția unde se susține teza.
Și acum mă emoționez când răsfoiesc dosarul legat de doctoratul meu și trec cu privirea peste referatele membrilor comisiei mele de doctorat. Ce vremuri!



(23 noiembrie 2022)

No comments:

Post a Comment