Wednesday, November 16, 2022

Obsesia crocodilului

Ori de câte ori mergeam prin magazine și vedeam echipamente cu eticheta LACOSTE aveam senzația că ceva-ceva este în neregulă, pentru că prețurile echipamentelor acestui brand erau prohibitive în raport cu veniturile mele. 
Am cumpărat pentru a merge la sală echipamente PUMA, NIKE, ADIDAS, UMBRO, CHAMPION, HILFIGER, care aveau prețuri acceptabile în raport cu buzunarul meu.
Era vorba de:
- pantofi sport,
- șort,
- bluză,
- șosete.
Întâmplarea a venit când eram la o conferință în insula St. MAARTEN și la un magazin, absolut întâmplător, am găsit bluze sport marca LACOSTE, la prețuri foarte bune, drept care am și cumpărat, spărgând în acest fel să zicem ghinionul de a nu avea haine LACOSTE cu care să merg la sală. Încet-încet, am reușit să-mi completez garderoba de echipamente cu exact ceea ce-mi lipsea, adică elemente LACOSTE, precum:
- bluze LACOSTE, 
- pantofi sport LACOSTE,
- șosete LACOSTE,,
- fes LACOSTE,
- curea pantaloni LACOSTE,,
- pantaloni LACOSTE,,
- geacă LACOSTE,
- șort LACOSTE,
- slip LACOSTE,
- apă toaletă LACOSTE.
Trebuie spus că toate produsele nu sunt achiziționate la prețurile mioritice de aici, ci la prețuri decente din magazine din Europa sau din USA, unde comercianții au mai mult bun simț și corelează corect prețurile cu ritmul vânzărilor, cu stocurilor și cu noutățile care apar.
O caracteristică de bază a produselor cu simbolul CROCODIL este calitatea. Culorile se păstrează. Cusăturile sunt rezistente. Materialele își conservă elasticitatea, nu se scămășează. Încălțările purtate, parcă nici nu se cunoaște că sunt utilizate. Ele își fac banii, dar nu la nivelul practicat pe Dâmbovița, locul unde orice marfă te face să te simți inferior că nu ai banii pentru a o achiziționa, indiferent cine ești.





(16 noiembrie 2022)

No comments:

Post a Comment