Saturday, November 19, 2022

O fotografie de la Congresul IPMA 2007.

Al XXI-lea Congres Mondial al IPMA a avut loc în anul 2007 la Cracovia și a avut ca temă: Project Management Essential Reality for Business and Government. La închiderea lucrărilor a participat fostul președinte al Poloniei, legendarul LECH WAŁĘSA.
Organizatorii au dorit realizarea unei fotografii panoramice a sălii unde s-a desfășurat evenimentul, care să cuprindă pe toți participanții.



Am mărit o parte din fotografie în care apare fostul președinte al Poloniei.


Și am mărit și partea din fotografie unde mă aflam și eu.

Mi-am adus aminte de o caricatură din revista Urzica. Doi bunici erau la un televizor cu ecran mic și cu rezoluție slabă căci se vedeau liniile care baleiau ecranul, așa cum erau pe vremuri, iar cei doi bunici priveau cu binoclul căci era corul de copii al televiziunii și ei au reușit să-și identifice nepoții dintre cei peste 80 de coriști...

(19 noiembrie 2022)

No comments:

Post a Comment