Wednesday, November 16, 2022

Hoteluri prin care am fost: COMFORT din Hisarya

Hotelul COMFORT este poziționat în zona istorică a orașului bulgăresc Hisarya.  Are camere spațioase. Are un bazin de înot foarte bun. Personalul este amabil. 
Micul dejun este excelent.
Lenjeria este albă și curată. 
Este o locație liniștită.
Are multă lumină.
Instalațiile sanitare sunt bine reglate.
Parcarea a fost fără cusur.
M-a impresionat un aspect: la recepție erau sticle de vin care aveau eticheta COMFORT. Am vrut să cumpăr și eu două sticle să le ofer prietenilor mei. Doamna de la recepție a placat spre un depozit de unde a venit cu cele două sticle. Când am vrut să le plătesc, a spus că sunt cadou din partea hotelului. Consider un gest deosebit de elegant.
De la hotel se ajunge foarte repede la cetatea romană cu ziduri foarte groase, care este foarte bine conservate și care oferă o altă perspectivă în raport cu ceea ce știam eu despre romani și asimilarea poporului dac, despre dispariția limbii dacilor.
Pentru ceea ce este hotelul COMFORT îi dau nota 9,80 (nouă optzeci). Cele douăzeci de sutimi care lipsesc se datorează faptului că la momentul în care am stat la hotelul COMFORT restaurantul propriu nu funționa.

(16 noiembrie 2022)

No comments:

Post a Comment