Wednesday, November 30, 2022

Celebrități cu numele ANDREI

La noi, la români, numele ANDREI este destul de frecvent. Se zice că acum cam un milion de persoane poartă numele de ANDREI sau de ANDREEA. Și eu am o fiică al cărei nume este ANDREEA,
Am căutat să văd care sunt celebritățile de la noi care au numele de ANDREI și am găsit următoarele personalități:
Andrei MUREȘANU - poet care a trăit între anii 1816 - 1863.
Andrei ȘAGUNA - mitropolit ortodox, care a trăit între anii 1808 - 1973.
Andrei POPOVICI - general de aviație care a trăit între anii 1883 - 1967.
Andrei MARGA - filosof, născut în anul 1946.
Andrei MOROIANU - matematician, născut în anul 1971.
Andrei SÂRBU - pictor care a trăit între anii 1950 și 2000.
Andrei CRĂCIUN - poet care s-a născut în anul 1983. 
Andrei TUDOR - compozitor care s-a născut în anul 1983. 
Andrei KERESTELY - compozitor care s-a născut în anul 1971. 
Andrei FERMEȘANU - tenor care s-a născut în anul 1984.
Andrei Tiberiu MARIA  (Smiley) - cântăreț și compozitor de muzică ușoară născut în anul 1983.
Andrei DOROBANȚU - fizician, născut în anul 1944.
Andrei BACIU - medic, secretar de stat,  născut în anul 1986.
Andrei MUNTEAN - gimnast, născut în anul 1993.
În fiecare domeniu de activitate a existat cel puțin o personalitate care să poarte numele de ANDREI. Lista este cu mult mai lungă, dar aici am căutat să arăt că fără un efort prea mare, identific din domenii extrem de variate, personalități din trecut sau de azi, care aveau sau au prenumele ANDREI.


(30 noiembrie 2022)


No comments:

Post a Comment