Wednesday, August 12, 2020

Mediocritatea acțiunilor în mediul online

Să nu creadă cineva că în mediul online nu au pătruns mediocrii și cu ei, mediocritatea. Au pătruns desigur, căci nu se cădea ca mediul online să fie ocolit de mediocrii și de mediocritatea lor. Se vede de la o poștă că abordarea este mediocră doar din faptul că:

- autorii de conținut digital definesc structuri așa-zis originale,

- soluțiile sunt întortocheate fără a ține seama de ceea ce există deja,

- dezvoltatorii sunt inderesați de ei, nu de cei cărora li se adresează,

- se folopsesc termeni tehnici de care utilizatorii habar nu au,

- se poluează orice prin watermerk în exces și fără justificare,

- actualizările sunt făcute aleator și fără nicio noimă,

- crearea de disproporții între componente de conținut digital,

- dorința de a avea reclame și de a câștiga excede realitatea accesărilor,

- nu se acceptă șabloane cu utilizare comună din ignoranță.

Unii se cred a fi marii maeștri ai dezvoltării de aplicații online, dar entuziasmul lor este fluctuant, ceea ce se simte în structura disproporționată a componentelor, întrucâît unele sunt extrem de detaliate, iar altele suferă teribil de mult în ceea ce privește detaliile și complexitatea. Ne dăm seama că avem în față o soluție mediocră mai ales atunci când lipsește butonul arhivei care permite regăsirea de componente de conținut digital legat de evenimente trecute. Absemnța unor structuri repetitive în utilizare vine și ea să arate că ceva este în neregulă, mai ales pe chestiuni de completitudine de definire și de postare.



(12 august 2020)


No comments:

Post a Comment