Friday, August 14, 2020

Nimic nou pe frontul de aici

Cartea Nimic nou pe frontul de vest de Erich Maria REMARQUE mă ducea cu gândul la entuziasmul de început pe care l-am trăit și eu când liberalii au venit la putere, crezând că vor începe să facă autostrăzi. M-am desumflat rapid, exact ca soldatul Paul BAUMER, iar acum după zece luni când am văzut că și ei sunt neputincioși, slabi, obtuzi, nevolnici, banali, înceți, certăreți, împiedicați, aiuriți, aroganți și mai ales fără voință, m-am potolit și blaƶat, aștept doar să treacă timpul, nimic altceva.

Poporul nostru are 20 milioane de cetățeni din care x% sunt genii, y% sunt foarte buni, z% sunt buni, w% sunt proști, t% sunt foarte proști și s% sunt legume. va trebui să acceptăm ideea că în PNL toate aceste categorii sunt reprezentate proporțional din care unele chiar copios. După cum s-au mișcat lucxrurile cu TURCAN, CÎȚU, ANISIE și GRINDĂ, deja avem clar că geniile din PNL sunt undeva în haiducie, drept carte soluțiile pe care le aștept sunt unele foarte bune sau bune, dar încă nu au apărut. Se văd însă soluțiile mai mult decât mediocre, căci cele peste 25 de OUG date într-o noapte pentru trotinete nu reprezintă chintesența gândirii de NOBEL economic a cuiva.

Aștept cu interes anu 3155 când se vor da în folosință primiio 2 cm ai autostrăzii Comarnic-Brașov și un descendent al lui BRĂTIANU va face gestul plenar al inaugurării.

(15 august 2020)

No comments:

Post a Comment