Tuesday, August 25, 2020

Intrebări legitime, dacă n-am ce face

Nu mai pot dormi noaptea și-mi pun întrebări precum: 

Dan VOICULESCU a fost membru al Partidului Comunist Român?

Petre ROMAN a fost membru al Partidului Comunist Român?

Monica MACOVEI a fost membră al Partidului Comunist Român?

Emil CONSTANTINESCU a fost membru al Partidului Comunist Român?

Traian BĂSESCU a fost membru al Partidului Comunist Român?

Ion ILIESCU a fost membru al Partidului Comunist Român?

Theodor STOLOJAN a fost membru al Partidului Comunist Român?

Mugur ISĂRESCU a fost membru al Partidului Comunist Român?

Adrian NĂSTASE a fost membru al Partidului Comunist Român?

Andrei PLEȘU a fost membru al Partidului Comunist Român?

Nicolae VĂCĂROIU a fost membru al Partidului Comunist Român?

Radu VASILE a fost membru al Partidului Comunist Român?

Andrei MARGA a fost membru al Partidului Comunist Român?

Emil BOC a fost membru al Partidului Comunist Român?

Mă zvârcolesc noaptea, transpir și am coșmaruri căci nu am răspunsuri la aceste întrebări. Sunt sigur că atunci când voi avea răspunsuri, îmi vor veni în minte alte întrebări și air voi avea coșmaruri și iar mă voi trezi leoarcă de  sudoare în miez de noapte, căci îndoielile mele par a nu se sfârși niciodată. E și asta o chestiune mai ales după ce m-am pensionat că am prea mult timp liber.

(25 august 2020)

No comments:

Post a Comment