Tuesday, August 11, 2020

Lamentările așa-zișilor analiști financiari

 Apar tot felul de auto-intitulați analiști financiari, care cred că spală podele și WC-uri pe la nu știu ce dregătorii, din moment ce doar se lamentează. Ei spun că dacă:

- se măresc pensiile și alocațiile,

- creșterile sunt nesustenabile,

- guvernul se împrumută,

fără să spună că există soluții ce trebuie adoptate ca să crească încasările la buget și ei trebuie să vadă ce au făcut alții, care sunt acum mult mai departe decât noi. Nu rebuie plătit un ministru de finanțe cu 15.000 lei pentru a spune că nu crește alocațiile, căci acest lucru îl spunea și un necalificat cu 1.500 lei salariu și era de 10 ori mai ieftin și nici nu ocupa un birou spațiou și nici nu ședea pe un fotoliu de ministru, ci dădea la mătură pe stradă sau căra saci de ciment în construcții.

Eu vreau soluții și nu explicații la ce nu se face sau ce nu trebuie făcut. N-am apreciat pe cei care-mi dădeau rețete de slăbit începând cu ce nu am voie să mănânc. Mie trebuie să mi se spună ce trebuie să fac. Am văzut pri 2006 un funcționar tâmpit care vorbea despre pierderea la buget a faptului că salariații din IT&C nu plătesc impozit pe salariu. Numai după ce i s-a explicat boului că sectorul IT&C aduce la buget peste 300 milioane de USD în timp de impozitul pe salarii ar fi adus de 15 ori mai puțin, omul a dat din cap, dar în final mi-a zis că tot nu este normal.

Tot niște analiști economici vopsiți or fi spus că nu e bine ca medicii să aibe salarii mari, drept care aceștia au plecat și numai după ce am ajuns în sapă de lemn se caută oprirea hemoragiei de medici di Ro spre țările unde aceștia obțin salarii babane și sunt respectați, mai ales, nu ca aici când sunt umiliți cu orice prilej pe care îl au politicienii dar și cetățenii care cred că li se permite orice, din moment ce legea nu-i sancționează.

Când văd pe sticlă așa-ziși analiști financiari îmi vine să vomit.


(11 august 2020)

No comments:

Post a Comment