Sunday, July 15, 2018

365 împotriva României: Monica MACOVEI cu tinicheaua MCV

Monica MACOVEI pozează în justițiară. Nu am nimic împotriva acestei atitudini dacă toate rufele murdare și  le-ar spăla acasă. Ea este una dintre persoanele care au făcut mult rău țării arătându-ne ca fiind niște indivizi pe care Europa trebuie musai să stea cu biciul și să ne piște din când cân când nu suntem ascultători. Nu spun nimic despre profesionalismul său, căci nu am auzit ca în calitate de procuror comunist să fi făcut ceva strălucitor. Nici ca ministru al justiției nu s-a remarcat prin chestii spectaculoase, căci a demite și a introduce niște coduri pe care CCR le-a declarat cu multe zeci de articole neconstituționale, nu este chiar o performanță cu care cineva să se laude. Am înțeles că ea a militat ca țara noastră și Bulgaria să fie supravegheate cu MCV, de care nu mai scăpăm. Nici asta nu m-a deranjat, că nu-mi ia numeni cirba din strachină nici că căc șici căc că cu MCV sau fără MCV. ÎI reproșez acestei Monica MACOVEI tămbălăul pe care-l face prin Parlamentul European legat de România, convocând tot felul de întruniri din care noi ca nație nu ieșim deloc neșifonați. Acolo nu se vorbește de un politician X sau de un politician Y, ci de un român și de România. Asta nu înțelege Monica MACOVEI și de aceea ea nu pune umărul să ne facă mândri că suntem români ori decâte ori ieșim peste graniță. De aceea, n-am a-i mulțumi lui Monica MACOVEI pentru nimic.


(15 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment