Sunt politicieni care au lipici la popor, dar sunt politicieni care nu au lipici la popor și acest lucru se vede la vot, când candidează fiecare pe barba lui, cu nume și prenume, chiar dacă are alături o siglă de partid.
Se vede treaba că mulți politicieni candidează doar pentru a se afla în treabă, exact cum fac pseudo-vedetele care sunt implicate în scandaluri și-și spală rufele la televizor, pentru a căpăta notorietate și ca în viitor să primească oferte de la televiziuni pentru a fi prezente și ele în emisiuni căci de cântat nu cântă, de dansat nu dansează, de recitat nu recită, adică nu sunt în stare de nimic.
Politicienii care nu știu management politic au impresia că dacă vor candida și vor obține procente minuscule, se va vorbi și despre ei un pic, vor apare și ei pe la televiziuni în compania unor alți politicieni cunoscuți și vor obține beneficiile unui transfer de notorietate. Aceasta este gândirea individului care niciodată nu se va ridica pe propriile-i picioare, ci doar împins de la spate sau tras de păr, de altcineva.
La alegerile prezidențiale din 2014, în primul tur, au obținut rezultate penibile:
Mirel Mircea AMARIȚEI a avut 0,08% voturi.
Constantin ROTARU a avut 0,36% voturi.
William BRÂNZĂ a avut 0,45% voturi.
Gheorghe FUNAR a avut 0,47% voturi.
Zsolt SZILAGYI a avut 0,56% voturi.
Teodor MELEȘCANU a avut 1,09% voturi.
Nu mai continui pentru că lista este mai lungă, dar mă rezerv pentru o altă analiză. Deși unii dintre cei enumerați aici au avut oarece vizibilitate, votantul român are o percepție asupra candidaților pe care candidații n-o înțeleg. Candidații dau dovadă de superficialitate crasă din moment ce nu studiază masa de votanți pentru a identifica grupul țintă căruia să i se adreseze în vederea obținerii de voturi.
Mulți candidați se trezesc cu un an sau cel mult doi ani înainte să candideze, deși nu candidatura, ci funcția este cea care trebuie pregătită.
Se vede treaba că mulți politicieni candidează doar pentru a se afla în treabă, exact cum fac pseudo-vedetele care sunt implicate în scandaluri și-și spală rufele la televizor, pentru a căpăta notorietate și ca în viitor să primească oferte de la televiziuni pentru a fi prezente și ele în emisiuni căci de cântat nu cântă, de dansat nu dansează, de recitat nu recită, adică nu sunt în stare de nimic.
Politicienii care nu știu management politic au impresia că dacă vor candida și vor obține procente minuscule, se va vorbi și despre ei un pic, vor apare și ei pe la televiziuni în compania unor alți politicieni cunoscuți și vor obține beneficiile unui transfer de notorietate. Aceasta este gândirea individului care niciodată nu se va ridica pe propriile-i picioare, ci doar împins de la spate sau tras de păr, de altcineva.
La alegerile prezidențiale din 2014, în primul tur, au obținut rezultate penibile:
Mirel Mircea AMARIȚEI a avut 0,08% voturi.
Constantin ROTARU a avut 0,36% voturi.
William BRÂNZĂ a avut 0,45% voturi.
Gheorghe FUNAR a avut 0,47% voturi.
Zsolt SZILAGYI a avut 0,56% voturi.
Teodor MELEȘCANU a avut 1,09% voturi.
Nu mai continui pentru că lista este mai lungă, dar mă rezerv pentru o altă analiză. Deși unii dintre cei enumerați aici au avut oarece vizibilitate, votantul român are o percepție asupra candidaților pe care candidații n-o înțeleg. Candidații dau dovadă de superficialitate crasă din moment ce nu studiază masa de votanți pentru a identifica grupul țintă căruia să i se adreseze în vederea obținerii de voturi.
Mulți candidați se trezesc cu un an sau cel mult doi ani înainte să candideze, deși nu candidatura, ci funcția este cea care trebuie pregătită.
Cine vrea să devină președinte trebuie să-și facă mai întâi o autoevaluare și după aceea să muncească cel puțin 15 ani pentru a ajunge la poziția de candidat, tot timpul fiind concentrat pe pregătirea lui ca individ pentru a ocupa această poziție în stat.
(03 iulie 2022)
No comments:
Post a Comment