Tuesday, July 19, 2022

George BUHNICI a discriminat

Întotdeauna societatea a avut niște principii. Unele dintre ele au fost bune, altele au fost rele. Principiile bune au făcut ca lucrurile să meargă înainte, în timp ce lucrurile rele au făcut ca societatea să bată pasul pe loc sau chiar să regreseze.
Nefericitul de George BUHNICI s-a lansat într-o serie de afirmații care au iritat pe foarte multă lume. Viața are dinamica ei. Ceea ce era bine și așezat acum 50 de ani, acum este anacronic. Dacă acum 50 de ani femeile care mergeau la București să-și întindă pieile erau apostrofate de vecinele lor, acum, femeile care nu-și îngrijesc fața sunt arătate cu degetul și chiar se fac comentarii defavorabile lor.
George BUHNICI a vorbit în termeni destul de duri la adresa femeilor cu celulită și vergeturi. Le-a invitat să meargă la sală. Tonul face muzica. În opinia mea, fiecare face ce vrea cu corpul său. 
Dacă eu văd o femeie care se îmbracă nepotrivit, zâmbesc și cel mult comentez cu nevasta mea, care uneori e de acord, alte ori nu este de acord cu ceea ce zic eu. Repet, fiecare face ce vrea, îmbracă ce vrea, se poartă cum vrea. Cu o condiție, să nu mă deranjeze direct pe mine. Mă deranjează persoana care-mi îmbracă bluza, căci eu nu accept să dau îmbrăcămintea mea la nimeni. Mă deranjează persoana care folosește șosetele sau pantofii mei, căci eu nu împrumut nici șosete și nici pantofi. În rest, nu mă deranjează nimeni cu ce se îmbracă, cu ce se încalță și ce pune pe cap.
N-am înțeles de ce George BUHNICI s-a apucat să comenteze celulita și vergeturile femeilor de pe plajă, să zicem. Pe plajă merg foarte multye femei. Unele sunt modele, altele sunt mai coapte, altele au celulită, altele au vergeturi, cum și bărbații de pe plajă sunt foarte diferiți. Unii au pătrățele, unii au burți imense, alții sunt epilați, alții au păr de urangutani pe ei. Fiecare este pe plajă cum l-a lăsat Dumnezeu. Este adevărat că fiecare dintre noi are posibilitatea să-și acopere corpul cât de cât. Nu știu dacă trebuie ca femeile să adopte moda musulmană de a merge total îmbrăcate pe plajă, dar la europeni ochiul are nevoie de frumos și frumosul este definit în 10.000 de feluri, total diferite.
Eu nu aș face comentariile lui George BUHNICI, chiar dacă muierea mea ar fi Alicia VIKANDER, Mozhafah JAMALZADAH, Naomi CAMBELL ANNE CURTIS, Taraneh ALIDOSOSTI sau Manuela ARCURI.


(20 iulie 2022)

Alicia VikanderAlicia VikanderAlicia VikanderAlicia Vikander




No comments:

Post a Comment