Saturday, July 30, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Sofia VICOVEANCA

Sofia VICOVEANCA este o mare cântăreață de folclor a Bucovinei.
Sofia VICOVEANCA are un costul poipular autentic.
Sofia VICOVEANCA are un repertoriu deosebit,.
Sofia VICOVEANCA cântă cântece culese de ea.
Sofia VICOVEANCA are o voce inconfundabilă.
Sofia VICOVEANCA m-a dezamăgit când am văzut-o pe un panou publicitar undeva prin județul Suceava, panou care mă invita la un grătar, care grătar nu l-am văzut sfârâind prin apropiere, deși am trecut de 6(șase) ori prin dreptul panoului și chiar aveam poftă de un grătar.
Sofia VICOVEANCA m-a dezamăgit căci mi-a dezvăluit fațeta unei femei rele, atunci când a izgonit un grup de tineri care doreau să danseze pe muzica interpretată de ea. Foarte urâtă ieșire a lui Sofia VICOVEANCA, care mi-a arătat cum o femeie cu experiența ei de viață nu înțelege cum niște tineri vor să se bucure.
Aveam regrete că nu am văzut spectacole în care Sofia VICOVEANCA să interpreteze ceva și îmi propusesem să urmăresc prin mahala afișe cu șușe în care numele lui Sofia VICOVEANCA să apară și chiar dacă nu agreeze astfel de conglomerate muzicale, mi-aș fi călcat pe suflet și aș fi mers s-o văd. Pentru ceea ce a făcut la acel spectacol cu tinerii, nici dacă Sofia VICOVEANCA mi-ar plăti 100.000 de euro să merg să-i ascult un cântec, n-aș face-o pentru că în mintea mea, ce mi-a rămas acum la 75 de ani, nu concep să văd oameni răi nici cântând, nici vorbind, nici zăcând și nici măcar morți.


(30 iulie 2022)

No comments:

Post a Comment