Saturday, July 30, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Valentin ZAMFIRA

De Valentin ZAMFIRA am aflat prima dată când era în emisiunea Mama mea gătește mai bine, alături de Horia VÎRLAN. Emisiunea avea un format simplu, dar era uneori amuzantă căci vedeam mame nepricepute, dar și fete nepricepute, iar produsele care ieșeau din mâinile lor erau de multe ori puse sub semnul întrebării. Era amuzant cân echipa adversă critica produsele celorlalți, pe principiul râde ciob de oală spartă. 
Valentin ZAMFIRA făcea echipă bă cu Horia VÎRLAN și ceea ce făceau ei acolo mă duceau cu gândul că trece timpul ceva mai repede și nu era monotonie deoarece concurentele dădeau culoare.
De la un timp încoace Valentin ZAMFIRA este mult mai prezent cu cântece precum Când două inimi se unesc, Mie lumea grijă-mi poartă, Omule de n-ai copii, Multe fețe are omul, dar și multe alte cântece.
Valentin ZAMFIRA se prezintă cu costume deosebit de complicate cu legături șubrede în folclorul autentic. Ar face bine să zăbovească pe la Muzeul țăranului român să vadă cum era costumul bărbătesc din zona folclorică pe care și-o revendică Valentin ZAMFIRA.
Pe Valentin ZAMFIRA îl ajută foarte mult tinerețea, vigoarea, forța vocii și dinamica mișcărilor.
Valentin ZAMFIRA este muzical.
Valentin ZAMFIRA are dicție foarte bună.
Valentin ZAMFIRA este un tenor valoros. Dacă va studia muzică are șanse excelente să evolueze.
Valentin ZAMFIRA mă dezamăgește că nu scapă niciun prilej să apară la Tv deși o apariție presupune multă muncă.
Valentin ZAMFIRA mă dezamăgește că face și pe prezentatorul, dar neavând un fond cultural solid, și-a construit șabloane și le folosește supărător de repetitiv.
Valentin ZAMFIRA mă dezamăgește că are cântece de apartament, cu versuri simple, fără poezie în ele.




(30 iulie 2022)

No comments:

Post a Comment