Saturday, July 23, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Narcisa IORGA

Narcisa IORGA este acum o femeie de 52 de ani.
Narcisa IORGA este absolventă a facultății de Jurnalism, promoția 1998.
Narcisa IORGA a fost membru PDL.
Narcisa IORGA a fost membră a Consiliului Național al Audiovizualului.
Narcisa IORGA a fost condamnată la 3 ani de pușcărie pentru acte de corupție.
Narcisa IORGA a pozat întotdeauna ca purtătoare a drapelului corectitudinii, echilibrului și purității în televiziuni, atitudinea ei fiind deosebit de intransigentă față de abaterile unor moderatori și redactori de la posturile tv cu mare audiență. În realitate, Narcisa IORGA s-a dovedit un instrument în mâna unor combinatori, deși ea susținea că cei doi mari combinatori HREBENCIUC și ȘTEFAN au folosit-o sau s-au folosit de ea. Eu am o teorie. Numai dacă te atinge un corupt, ești și tu corupt. Nu trebuie să intri în mocilă până peste cap, pentru a te considera corupt ca cei care sunt corupți. Este suficient să te atingă, să le oferi un deget, căci în secunda următoare ești la fel de corupt ca și ei. Când ai intrat ăn hora corupției trebuie să joci și din horă nu se iese niciodată, chiar dacă muzica s-a oprit.
Narcisa IORGA m-a dezamăgit nu pentru că este coruptă, ci pentru că nu a știut cum să-și poarte cu demnitate vinovăția și să considere că pentru ceea ce a făcut, va plăti, căci orice greșeală se plătește.
Narcisa IORGA m-a dezamăgit că a vrut să pară ceea ce nu este. Căci partidul nu te pune la CNA pentru a juca un rol de Maica Tereza, ci de a soluționa probleme, căci ȘTEFAN și PDL aveau combinații profunde pe tot eșicherul politic și CNA era un loc de unde se trăgeau sfori și se șantaja la greu de către cine era dispus să facă lucruri necurate. mulți membri ai CNA s-au dovedit a fi de nota 10, dar nu e pădure fără uscături și Narcisa IORGA este una dintre ele.
Narcisa IORGA m-a dezamăgit că prin luările sale de poziții la întrebările unora din televiziuni vorbea de sus și-mi dădea senzația că sunt un gunoi, drept care n-am suferit deloc când am aflat de anii ei de temniță, pe care-i merita, măcar pentru cât de arogantă era și cum mă privea prin sticla televizorului încây=t parcă îmi spunea mie. ești un nimeni.
Narcisa IORGA tu ești un nimeni, fato!

(23 iulie 2022) 

No comments:

Post a Comment