Monday, July 25, 2022

Hulita frunză a lui UDREA

Întotdeauna mi-au plăcut cârcotașii care stau pe margine și-și dau coate și critică, deși ei nu sunt în stare de nimic. Mi-a plăcut zicerea lui Nicu CEAUȘESCU:
- Voi nu sunteți nici măcar în. stare să zugrăviți ce a construit tata, cu atât mai puțin că realizați ceva nou de la temelie la acoperiș.
Îmi aduc aminte de nefericita de Elena UDREA care a plătit un purcoi de bani pentru a face acea frunză care să ne definească cumva în zona turistică și lumea să știe cine suntem și c e vrem. Dacă Elena UDREA a greșit cu ceva, a greșit că nu a avut criterii  de selecție pentru a se înconjura de oameni foarte bine pregătiți profesional și de caracter. Ea s-a înconjurat de lingăi, de mediocrii, de tâmpiți, de slugi, de incompetenți, de lacomi, pentru că i-a plăcut să fie admirată, lăudată, aprobată și servită. Dacă ea se înconjura de oameni speciali, de caracter, n-ar fi ajuns în situația de acum, căci nu ar fi încălcat legea.
Nu spun că logoul cu frunza este o capodoperă, nu am spus că textul cu Explore the Carpatian Garden este chintesența definirii noastre ca popor, dar în afară de critici și ironii nu-mi amintesc să fi întâlnit altceva la intelectualii fini, profunzi și exigenți.



Faptul că în orașul Bistrița există un centru de turism unde logo-ul Elenei UDREA este folosit, arată că încă nu s-a găsit altceva care să înlocuiască acea frunză considerată a fi prea scumpă, frunză despre care au curs râuri de cerneală. Din 2013 când a  fost oficializată frunza ca barand de turism pentru țara noastră, au trecut 9 ani. dacă erau unii deștepți, măreți, sublimi, adică geniali, ca să mă exprim mai pe șleau, ar fi îlocuit frunza lui Elena UDREA cu altceva, iar eu eram deja căzut în șpagat de fericire, extaz și admirație. Nu s-a întâmplat, ceea ce înseamnă că poporul este secătuit de genii, iar cârcotașii, nefiind geniali, au rămas la stadiul de a sta cu gurile strâmbe, sictiriți, neputincioși și fluierând a pagubă.


(25 iulie 2022)

No comments:

Post a Comment