Thursday, July 21, 2022

Joe BIDEN are COVID

Joe BIDEN este al 46-lea președinte al USA.
Joe BIDEN are aproape 80 de ani.
Joe BIDEN are două vaccinuri, primul și al doilea booster COVID făcute.
Joe BIDEN are acum COVID.
Joe BIDEN are o formă ușoară de COVID care presupune în principal izolare și luarea unei medicații care în cazul persoanelor trecute de 65 de ani are menirea de a reduce riscurile de orice natură.
Trebuie să spun că în 2 martie 2022 am făcut un test pcr căci trebuia să merg cu avionul. Am avut surpriza că a ieșit pozitiv, fără să fi avut vreo simptomatologie, oricât de mică. Dacă nu făceam testul, nu știam că am COVID. A fost un mare avantaj pentru mine că aveam două vaccinuri și un booster. Acum îl am și pe al doilea. Dacă nu le-aș fi avut, fiind un tip la 75 de ani, cu siguranță, aș fi avut probleme.
Sunt sigur că Joe BIDEN cu cele patru doze de vaccin este ferit și va trece prin boală fără probleme nu majore, ci fără nicio problemă.
Eu știu niște persoane care au avut COVID după ce s-au vaccinat și au aflat de acest lucru doar pentru că s-au testat, testul fiind condiție pentru a rezolva o altă problemă. Pe durata izolării, persoanele respective au luat numai vitamine și nimic altceva.
Cele câteva zile de izolare vor trece ca vântul și ca gândul și Joe BIDEN își va relua munca sa de președinte full time, ca mai înainte.


(21 iulie 2022)

No comments:

Post a Comment