Thursday, July 21, 2022

1.000 de oameni care m-au dezamăgit: Radu CRISTESCU

 Trec cu vederea faptul că Radu CRISTESCU a fost prin PMP, PRU și acum este în PSD.
Radu CRISTESCU este un bărbat de 54 de ani.
Nu mă apuc să fac acum afirmații despre problemele de care se ocupă Radu CRISTESCU, pentru că sunt extrem de multe probleme și pe unele nu le înțeleg, la altele nu am timp să le aprofundez și de alte probleme nu-mi pasă.
Radu CRISTESCU m-a dezamăgit că într-un timp extrem de scurt vrea să spună multe lucruri și lumea nu se alege cu nimic. Este cazul meu. Nu-mi rămâne nimic din avalanșa de chestiuni pe care Radu CRISTESCU le ridică atât în scris, cât și pe platourile de televiziuni.
Când eram mai tânăr, am cunoscut pe cineva care scria pe fax pagini întregi, în care ridica zeci de probleme. Am cunoscut și pe un tip din Germania care mi-a spus că niciodată să scriu mai mult de trei probleme de rezolvat, căci nimeni nu stă să citească zeci de pagini cu chestii detaliate. Eu când văd un e-mail de două pagini nici nu-l citesc. Îl cataloghez pe autor ca fiind un tip neserios, care are timp de pierdut.
Radu CRISTESCU are articole lungi, pe care nu mă obosesc să le citesc pentru că nu am timp. Eu nu citesc nici ce scriu eu, dar să mai citesc ce scriu alții, îmi spunea un prieten, drept care, materialele lungi emanate de Radu CRISTESCU nu-mi sunt prietenoase.
Radu CRISTESCU m-a dezamăgit și pentru faptul că vorbește peste partenerii de platou, încât n u se mai înțelege nimic. Păcat că nu s-a găsit cineva să-l pună la punct. Eu am ac de cojocul unor astfel de indivizi necivilizați care vorbesc peste mine, căci am trăit în mahala și vocabularul meu este extrem de colorat și sunt sigur că ar amuți după două-trei fraze de-ale mele, spuse apăsat, colorat și direcționat.


(21 iulie 2022)

No comments:

Post a Comment