Parandărătul crăcănat este specific situațiilor când întregul este divizat și diviziunile, la rândul lor sunt divizate.
Să zicem că suma inițială S este divizată la M entități așa-zis independente. Fiecare entitate are un număr oarecare de executanți.
Deținătorul inițial al sumei S își reține partea leului adică P%, undeva în jur de 10%. La nivelul următor cele M entități rețin și eleprocente variabile, nu mai puțin de 10% și nu mai mult de 20%. Executanții au și ei reținerile lor, tot așa, cuprinse între 10% și 25%, căci suma ce le revine este mai mică și trebuie și ei să se aleagă cu ceva. Rezultă că parandărătul crăcănat duce ca să se regăsească în investiție sun 50% din suma S și această distribuție justifică de ce se fac drumuri expres și nu autostrăzi.
În cazul autostrăzii suma S alocată merge la constructor și el reține din suma imensă undeva sub 5%, restul de 95% intră în construcție, ceea ce rezultă că în plan local foamea este mare, continuă și nepotolită.
(04 martie 2021)
No comments:
Post a Comment